Re: Let me get this straight

Autor: Marco (body85_at_inetia.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 17:19:40 MET

> wystarczy go sciagnac ;) w readme stoi ze teraz dziaala i z ME

no to świetnie jeśli można by było go ściągnąć, bo orginalny NG 2001 można
kupić tylko z Norton System Works 2001, a to bardzo drogo wyjdzie (chyba 500
zeta). Taki pan na rynku widziałe chcial to za 30 zeta, ale to też jest
drogo. Widziałem też ze taki chlopczyk to mniał za 15 zeta, a to również nie
tanio jeśli już ma sie wersje 2000, a więc moze podasz mi gdzie to leży :)

Pozdro