Re: Czy Lg DRD-8120b deziala w trybie DMA?

Autor: Dariusz Czajkowski (dczajkowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 16:39:32 MET

Chyba juz wiem dlaczego mimo wszelkich staran nie moge ustawic trybu DMA do
mojego DVD LG DRD-8120B. W momencie kiedy chce zainstalowac sterowniki
kontrolerow dysku twardego Ali bus driver(czy jakos tak) co jest podobno
niezbedne do uzywania trybu DMA otrzymuje taki oto komunikat: "DOS CDROM and
IDE Drivers may conflict with PCI bus master driver in Windows. Please
remove your CDROM or IDE driver from config.sys or atoexec.bat. Do you still
wish to install the driver?" Wciskam OK i w menadzerze urzadzen po
zrestartowaniu komputera mam zainstalowane sterowniki kontrloerow dysku
twardego oraz widoczne CDROM i DVDROM ale niestety nie moge zanaczyc dla
nich (chodzi mi jedynie o DVD) trybu DMA, tzn moge ale po zrestartownaiu
komputera nadal DMA jest niezaznaczone. Pewnie jest to spowodowane tym
konfliktem wina z dosem, ale nie wiem jak to ugryzc. Bardzoi prosze o pomoc.
W trybie DMA natomiast chodzi twardy dysk, mimo ze go o to nieprosilem

A co do tej dzwiekowki to sprawdze i dam znac, ale z tego co wiem to mam
chyba uaktywnione SB 16 emulation (w menadzerze urzadzen prz kontrolerach
dzwieku, wideo i gier jest urzadzenie Soun Blaster Pro emulation, to chyba
to)Mam karte Vortex2. Co mam zatem zrobic. Czy mam wyjac dzwiekowke? CZy
wystarczy tylko cos zmienic w ustawieniach?
Prosze cie o pomoc Luka, bardzo, bardzo....

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns900DA44F7kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...