Re: Nadajnik ERY GSM i prolbemy z kompem

Autor: Robert Gosik (robert_at_bwtpolska.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 09:08:08 MET

>Dokladnie nad moim kompem stoji nadajnik GSM antena 10m zainstalowana =
na
>dachu budynku moze moje wszystkie problemy biorasie z tego???
>Co grupowicze sadza o tej teorii.
>Wiecej na samym budynku sa az 3 nadajniki a na pobliskich tez kilka

Moze inni grupowicze maja na to inny poglad ale ja sadze ze jednak =
nadajniki GSM zle wplywaja na komputery.
Nie ma mozliwosci zeby dosc silny sygnal radiowy nie indukowal sie w =
jakis sposob na cewkach monitora ani choc w minimalnym stopniu w innych =
urzadzeniach.
Owszem czesto harmoniczne fal nie beda mialy wplywu na obraz ale jest =
taka, choc niewielka, szansa.

Najlepiej wez monitor, pojedz gdzies w 'las' i sprawdz ;)
Mozesz tesz poprobowac z ustawieniami monitora w roznych czesciach =
mmieszkania, jeszcze raz sprawdz kabel sygnalowy monitora czy nie jest =
pogiety, czy sa w porzadku wszystki piny we wtyczce, sprawdz czy kabel =
nie zwija ci sie w kolko (mala szansa).
Wsadz monitor w klatke Faradaja ;)))))

Robert