Re: Skasowany dysk

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 00:10:12 MET

On Thu, 14 Dec 2000, Bartek wrote:

>+ Czy ktos moze wie jak odzyskac dane z dysku skasowanego pod winda.
>+ Dysk nie byl formatowany ani nic na nim nie zapisywano. Odzyskiwanie
>+ undeletem nic nie daje. Skasowano dysk przy pomocy zwyklego usun pod
>+ winda.

1. to mi wygląda na NTG, a nie problem ze sprzętem -;>
2. "zwykłe usuń" pod Windą *nie kasuje zbiorów*, tylko "wrzuca
 do kosza" (bo rozumiem że masz na myśli operację pt. "zaznacz
 wszystko" w katalogu głównym dysku a póżniej "usuń" ?)
  Jeśli tych zbiorów nie było za wiele (kosz "ma limit" !) to
 nie zostały one usunięte - i dlatego undelete ich nie widzi;
 zostały za to przesunięte do katalogu "systemowego" (tj. explorer
 i sporo innych filemanagerów domyślnie - w trosce o dobre
 samopoczucie userów - nie pokazuje takich katalogów, choć możesz
 sobie odszukać to ustawienie i włączyć).

 Zajrzyj czy nie masz tego w koszu -:)

>+ Pozdrowienia

 Wzajemnie - Gotfryd

--