Help

Autor: Kaczmi (kaczmi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 23:21:35 MET

Witam!

Przepraszam za lamerskie pytanko, ale mam nietypowy problem.

Jestem połączony z kumplem bezpośrednio przez dwie karty sieciowe (takie
same MICRONET SP2080) i nie moge się z nim połączyć w żadnej grze.
Czym to może być spowodowane, przecież w "Otoczeniu Sieciowym" obydwa
komputery na wzajem się widzą ?
Mam zainstalowane protokoły (TCP/IP, NetBUI, IPX).

P.S. Słyszałem, że grać się powinno przez IPX, może przyczyna tkwi w
niewłaściwym skonfigurowaniu tego protokołu ?????

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam KACZMI