Re: SDI po LANie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 23:00:40 MET

On Sat, 16 Dec 2000 14:31:33 +0100, "Tomasz Łukaszyk"
<kashack_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Mam male pytanko, sorka ze luzno zwiazane z grupa.
>Czy ktos moze wie jak podlaczyc 2 PC po LANie do jednego SDI. Slyszalem ze
>drugi IP daje programik Wingate, ale slyszalem tez ze wystarczy w
>ustawieniach sieci ustawic serwer proxy i juz. Przyznam ze mam mgliste
>pojecie o co chodzi - czy ktos moze mi pomoc ?

To moze jeszcze bys napisal do czego to SDI jest przypiete? Jak pod
*BSD - to NAT, jak pod Linuksem - ograniczona postac NAT maskarada
zwana, jak pod Win98SE - jest opcja wspoldzielenia modemu (nie wiem -
proxy to czy NAT), jak pod starszymi wersjami Windows faktycznie proxy
zwane Wingate.

--
Darek