Re: Chrome Orb - dawać silikon czy nie?

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 19:02:50 MET

> Musisz tylko z tej przylepki odkleić folię zabezpieczającą.
> Niektórzy o tym zapominają ;).

niewiem jak w ORBach,
ale ja mam takiego titana za 25zł.
folię oczywiście oderwałem...
jak złozyłem cały zestwik (cel566_at_850) to proc sie grzał naweet do 55 stopni
i niektóre progi sie wieszały..
to zdjołem wentyla bo myśle qna jeszcze jakaś folia tam jest, ale nie, tylko
ta cholerna nalepka. W końcu posunąłem sie o akt desperacji i ją odkleiłem.
pod spodem było coś co wyglądało bardziej na silikon niz na klej, więc to
zostawiłęm
I co?
Proc nagrzewa się najwyżej do 48 47 stopni!!
I co ty na to powiesz??
Dziś wezme i zeszlifuje ładnie radiator cieńkim papierem ściernym...

PS
może ktoś wie gdzie kupić silikon w Wałbrzychu??