Re: Wylaczyc wiatrak

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 16:51:04 MET

Sprawdź też, czy to napewno (c)hałasuje wiatrak zasilacza, bo w dzisiejszych
czasach problemem częściej jest wiatrak proca. Moja metoda, pewnie nie do
końca bezpieczna dla wiatraczka, to przytrzymać wiatraczek proca palcem i
stwierdzić czy szumi dalej czy nie. Ale jak masz p100, to wszystko możliwe.