Re: Kontroler UDMA-66

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 14:19:29 MET

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
> Użytkownik Jaaaco <jaaaco_at_silvershark.com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9192n4

> jesli masz za duzo pieniedzy to biegnij do sklepu ..jesli nie to :
> - napisz jaka plyta
Płyta VXPro+[jakieś cyferki]-Ultr-USB-[inne cyferki], z procesorem P200 MMX

> - skad wiesz ze nie dziala udma ? (bios ? testy jakies ?)

W biosie jest opcja pt. UDMA Disabled/Enabled - ale nic nie pomaga.
Ze starym dyskiem (PIO 4) średni strumień danych leciał 6,7 MB/s - teraz
jest tak samo

Więcej szczegółów w wiadomości 'dlaczego chodzi tak wolno'
<9163aa$22r$1_at_news.tpi.pl>