PowerDVD a SBLive

Autor: Darek (dari_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 13:49:20 MET

Hi
    Jestem swiezym posiadaczem nastepujacego sprzetu: DVD Pioneer 115,
SBLive + FPS1000. Odtwarzacz programowy to PowerDVD255. Mam w zwiazku z tym
kilka pytan:
    -w PowerDVD w Configuration/Information podczas odtwarzania filmu mam
Number of Audio Streams = 2. Czy to jest OK? skoro mam SBLive ustaionego na
4 glosniki.
    Natomiast Multispeaker Audio Device = CreativeSBLive (not in use). Czy
to oznacza ze PowerDVD nie wykryl mi karty dzwiekowej?
    -Co wybrac w Configuration/Audio aby dzwiek AC-3 byl przenoszony na 4
glosniki: DirectSound3D czy Dolby Surround?
    -Czy jest jakis crack na PowerDVD v.3. wersja 30-dniowa. Bo te na sieci
nie dzialaja (zmienia sie wersja na OEM 2.55 a dzwiek ginie i tak po 5
minutach). Gdzie wpisac seriala z generatora dla PowerDVD v.3?

--
Pozdrawiam
Darek