problemy z pamiecia ;))

Autor: Norbert (nwasilew_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 13:24:30 MET

spotkalem sie z tym juz drugi raz i ciagle nie moge dojsc dlaczego tak sie
dzieje.
za pierwsztym razem chodzilo o simmy a teraz problem pojawil sie z
dimmami.
w jednym kompie pamiec chodzi jako 32 mb i tak zostala kupiona (nawet
sprawdzana w sklepie) a na drugim widziana jest jako 16mb. tak samo bylo z
simmami. kupione jako 16mb i dzialaly, a na innym kompie jako 8mb.
i nie wiem co jest przyczna. uchodze za guru komputerowego w okolicy,
mysle
nawet ze troche umiem. nie chce zmieniac tego stanu rzeczy ;)) , ale tutaj
zupelnie nie wiem co jest przyczyna. jesli ktos madrzejszy ode mnie cos
slyszal na ten temat, moglby sie podzielic swoja wiedza. bede naprawde
wdzieczny.

pozdrawiam i dziekuje z gory

kummpel
beciakk_at_kki.net.pl