Celron 433 wiesz mi program dosowy co zrobić?

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:10:46 MET

Mam komputer z Celeronem 433, 64ram,.Problem jest taki ze gdy pod Windowsem
Milenium odpalam ten program wiesza mi sie on tzn.program Wfmag.
Na tym samym dysku i tym samym Windowsie to wszytko chodzi ale gdy to
odpale na AMD Duron, wtedy nic sie nie wiesza.
Tak samo jest na 486 (ale tam bez WINME)
Gdy wyłacze w Biosie pamiec Cash L1 to ten program sie nie wiesza i chodzi
dobrze (problem w tym ze komputer bardzo wolno chodzi co dyskryminuje to
rozwiazanie).
Co mam zrobic sa jakies łaty , co powylaczac?
Prosze o jak najszybsza odpowiedz na priva.