Re: Plyta dla Durona...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 07:01:54 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Hi,

> Jeśli nie chcesz za bardzo podkręcać, to MSI K7T Pro2 lub Pro2A -- w

dobra , nie wytrzymalem ! ..Radek , czemu napisales to zdanie co powyzej ???
Jakos mialem 3 plyty pod durona i KAZDA podkrecala jeden egzemplaz procka
tak samo !!!
-asus a7v
-nmc 8tax+
-lakistar k7vat

na WSZYSTKICH 650 chodzila na 950MHz przy 1.85V .. i na wszystkich to bylo
tak samo stabilne !!!
Juz mnie to denerwuje ..bo z doswiadczenia wiem ze jesli chodzi o
podkrecanie to mozna na 'prawie' kazdej ktora to umozliwia ..jesli zas ktos
chce koniecznie przeplacic za napis "FIRMA BigJaja Dla REAL MENuf" to wtedy
kupuje te z wyzszej pulki (to samo sie tyczy wodotryskow typu
udma100/raid/agpPro).

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855