Re: Twinview ?

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 11:52:51 MET

Raffa <rafalw_at_interia.pl> wrote in message news:91d3f8$6nr$1_at_news.tpi.pl...
> TwinView to nie tv-out !! ( oprócz TVout możesz mieć tak : czyli tu
troche
> i tu troche )
a czy ja kiedykolwiek cos takiego twierdzilem ????

> :-) np. PamelaAnderson do pasa na jednym monitorze a od pasa na drugim (
> fajnie co ? )

Oj chyba mnie nie zrozumiales ...
Co do pracy z dwoma monitorami to mam troche praktyki, tyle ze opieralo sie
na dwoch kartach AGP i PCI w jednym komputerze (przy czym bywaly to rozne
karty).
Wiec jak wyglada praca mam troche pojecia ...
Lecz teraz przyszla pora na karte z dwoma wyjsciami - myslalem nad Matroxem,
lecz niestety jego ceny aktualnie w porownaniu do wydajnosci sa
abstrakcyjne,
no i z dostepnoscia wystepuja problemy ...
(nie zamierzam tez rozpoczynac kolejnej debaty o zaletach i wadach Matroxow
i Geforcow)

Nie orientujesz sie chyba tez zbyt dobrze w temacie Twinview
(popraw mnie jezeli sie myle), spojrzyj na :
http://www.asus.com/products/Addon/Vga/agpv7100/spec.html
szczegolnie na akapit: TwinViewTM Architecture (For models with TV-out/DVI
only)
Ogladnij tez ABIT SILURO MX
np. w tescie http://www.
benchmark.pl/artykuly/recenzje/ranking_MX/geforce2MX.html
Z tego co wyczytalem w roznych dokumentacjach, to co opisywalem w poprzednim
moim poscie
nie jest to mozliwe, ale z dokumentacji nie zawsze mozna wyczytac to co nas
interesuje.
Mozna wiec miec twinview w konfiguracji vga+tv-out lub vga+vga, ale jak to
wyglada
w praktyce ?
Pozdrowienia
Darek