Re: Problem z nagrywaniem plyt

Autor: Widmo (widmo2k_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 02:11:02 MET

gLoWAs napisał(a):

> Twoja odpowiedz (pytanie) wcale mi nie pomogla. Chyba logiczne, ze jak
> walily mi sie plyty to przeszedlem na test.
> Jezeli nie potrafisz pomoc to nie utrudniaj, bo niektorzy grupowicze czytaja
> takie posty i marnuja czas.

Nie objezdzaj faceta bo sam jestes sobie winien, jak piszesz test to oznacza
test nie kazdy bedzie sie od razu zastanawial o co Ci konkretnie chodzi.
<cytat>
plytka zrodlowa jest kopiowana na dysk c, test dochodzi do 3% i gleba!.
</cytat>
z tego tekstu mozna dokladnie wywnioskowac, ze wala Ci sie plytki podczas testu
a nie podczas nagrywania.
Z gory przepraszam, za nastepny post jak to nazwales utrudniajacy innym pomoc
Ci.
pozdrawiam
SK