Re: Dobra obudowa

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 01:54:04 MET

przytaczam post Wonderwalla... mam nadzieje ze nie bedzie mial tego za
zle, wszak nie odpowiada na moje "re" ;)

"
Z dobrego serca radze ci nie kupowac zadnego Enlighta... mam Enlighta
7237 i ostatnia rzecz jaka mozna o nim powiedziec
to to ze jest cicha. Powiem nawet ze jest najglosniejsza ze wszystkich
obudow jakie mialem. A mialem ich cos z 6...
Polecam Ci oryginalne green-y lub polskie obudowy z termistorem. BTW
zaden
Enlight nie ma kontroli obrotow wiatraka...
Jezeli masz nieograniczone srodki finansowe to jest jeszcze obudowa
chlodzona ciecza, taka mala lodoweczka. Kosztuje 1200zl i chyba w
Polsce nie
jest sprzedawana."

sam jestem "confused"... najchetniej kupilbym ta "mala lodowke",
1200zl to wrecz okazyjna cena za taki komfort.... tyle ze nie kupie,
bo czegos takiego nie ma ;) przynajmniej w polsce