czy znajdzie sie ktos...

Autor: soloman (soloman_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 01:13:34 MET

Czy znajdzie się ktoś, kto się może orientuje jak dokonac następującego
wyczynu:
w kompie siedzi sobie i cicho pobrzękuje nagrywarka, ten zaś jest podłączony
do sieci LAN ( sieć duża, a właściwie to bycza --> akademik, a więc i ruch
spory, ale do rzeczy. Nagranie płytki jest co nieco utrudnione ze względu na
częste odwiedziny ludzi z sieci na moim kompie - stąd też pytanko:
czy można w jakiśkolwiek sposób zmusić windowsa ( 98SE ) poprzez jakiś
rodzaj menu startowego aby ten raz włączał, a innym razem wyłączał kartę
sieciową ( albo powiedzmy ładował różne profile sprzętowe )?
Myślałem już o kopiowaniu plików rejestru ( z zainstalowaną kartą i
protokołami sieciowymi i bez ) ale to nie to...
Jak przeczytałem powyższy tekst drugi raz to nic z tego nie zrozumiałem, ale
może ktoś będzie potrafił mi pomóc.
Pozdrawiam
Soloman
soloman_at_go2.pl