Ricoh MP 6200S

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 00:13:33 MET

Nie wiem co jest byla w servisie no i OK! ++ taki werdyk SPRAWNA ale nie
moge nagrac plytki : rano wlaczam kompa i nagrywam + test test oki nagranie
tez nastepny test juz do dupy plytka nagrana za pierwszzym razem wyglada ze
oki ale niekotre pliki sa zjebane co jest?? Ona ma z tylu jakies jumperki
RESERVED po co one sa?? jak mam ja ustawic jesli jest ona SCSI i jest
jedynym uzadzeniem??? ID do wyboru 0 1 2 a no i nie ma zwopry Terminate czy
jaos tak TO MNIE DZIWI!!!
Co jeszcze!? w sumie to wszystko acha jak to jest z tymi SCSI? jesli cos zle
ustwie na zworach to nie bedzie jej wogole widzial windows czy moze ja
widziec ale zle dzialac??
Pozdro
Dodam ze blad jest taki : Recorder Interface Error.:
Write error.
(GRI_WriteBlocks)
I co z tym zrobic????

Co dziwnego ustawilem na nagrywarce ID na ID2 a w windowsie pokazuje ze ejst
na ID0