Re: Interferencje na monitorze ich ksztalty

Autor: Wojtek skagiRagi (etkarczy_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:59:32 MET

On Wed, 13 Dec 2000 03:02:53 +0100, "sebcio" <sebastik_at_kki.net.pl>
wrote:

>Czy interferencje na monitorze moga miec ksztalt delikatnych poziomych linii
>polozonych na prawo od wyswietlanej w dowolnym miejscu ekranu poziomej linii

Pamiętam, że u mnie taki efekt występował na starym 14-calowym,
całkowicie analogowym monitorze i to niezależnie od kart graf. (tak
samo na isowej OAK OTI, jak i na PCI Tseng ET6000). Wyglądało jak cień
lub smuga w prawo za każdym kontrastującym obiektem, a gdy ten był
blisko prawej krawędzi ekranu to wyjeżdżało na lewą (zawijało się
ztyłu ;-).
Wojtek
etkarczy_at_go2.pl