Re: Nagrywarki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:50:08 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Juliusz 'Julas' Gonera byl tak zapity,
ze napisal cos takiego....
: Zamierzam kupić nagrywarkę i wyselekcjonowałem sobie dwa modele o podobnych
: parametrach (CD 12x, CDRW 10x), ale znacznie różniącej się cenie:
: - Ricoh RW7120A
: - Plextor PX-W1210TA

Jeszcze jakby to bylo: czy Teac czy Plextor, ale tutaj to raczej tylko
plextor :)

: Płytek nie mam zamiaru wypalać zbyt często i w niewielkich ilosciach, więc
: czy opłaca się inwestować w Plextora?

Zalezy co rozumiesz poprzez inwestowanie: Richoh moz sie po roq-dwoch
zwali, natomiast plex bedzie zapewne dlllluuuuuugo chodzil :)

: Czym własciwie różnia się te dwie
: nagrywarki (prócz ceny i BurnProofa)?

Wytrzymaloscia, szybkosci nie znam :)

--