Re: Sterwonik do karty muz. OPTI

Autor: PiotrCF (PCF12_at_who.net)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:19:33 MET

KlewHe napisał:

>Witam!
>Potrzebuje sterownikow do ISOwej (ISAwej?) karty muzycznej OPTI. Dostalem
ja
>w spadku bez sterownikow... a winda nie chce sama jej zainstalowac....

Miałem kiedyś taką kartę i okazało się, że strowniki
z Windows 95 źle działają w Win98 (nie działa full duplex).
A firma jakoś przestała zajmować się kartami dźwiękowymi,
żadnych nowych sterowników nie było i w efekcie musiałem
kupić inną kartę.

Przesyłam sterowniki dla Win95.

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr