Odp: ZA ILE SEAGATE 4,3 GB UDMA66 ???

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 21:27:16 MET

Użytkownik "ZappeR/ARS/FTN" <sapper_at_friko.internet.pl> napisał w wiadomości
> Za ile mozna sprzedac po razsadnej cenie twardziela Seagate'a 4,3gb?
> Mam propozycje na 300,- ale zastanawiam sie czy to troszke nie za malo,
> zwlaszcza na obecny przedswiateczny okres...
>
> /zpr

Z prostego dzielenia wynika że: 300 : 4,3 = 69,77 zł/Gb
Obecnie dostępne dyski mają ten współczynnik równy ok. 58 dla 10-cio
gigowych i tylko 36 dla 20-to. Nawet przyjmując ten wyższy wychodzi max 250
zł.
Inna sprawa, że jeżeli klient bardzo chce kupić (sam niedawno potrzebowałem
dysku poniżej 8 G dla firmy w której padł a nie chcieli upgreadu całego
kompa bo był dla nich nieopłacalny) to zapłaci każdą cenę!
Pamiętajcie o pewnej zasadzie (niepisanej) wśród sprzedawców sprzętu i
serwisowców: "Klient 'ogolony' z kasy to klient który cię szanuje!"

--
Pozdrófka !
Piotr