Odp: upgrade BIOSA

Autor: Grzechoo (grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 19:42:45 MET

> Nie lepiej sobie zaprogramować biosa na własnej płycie ( w dodatku za
darmo)
> niż nieść kość do kogoś i jeszcze za to płacić ?

Nie jestem w tym specjalista, ale jak chcesz zaprogramowac kosc na wlasnej
plycie, ktora sie nie podnosi? Fakt, kosc z blednym kodem mozna sflashowac
na plycie, ale musi to byc dzialajaca plyta (z odpalonego kompa), ponadto
musi to byc plyta identyczna lub podobna do Twojej (nie chodzi o jej widok
zewnetrzny ;)) ). Inaczej (chyba) nie da sie naprawic kosci.

Grzechoo

P.S.
Jezeli kosc ma BootBlock to sprawa moze wygladac inaczej.
Choc nie musi :((((