Re[2]: dwa komputery

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 19:15:59 MET

Dnia Friday, December 15, 2000 Krzysiek napisał/a:

K> jak dwa komputery to najlepiej przez karty sieciowe
K> kablem koncentrykiem, mozna tez skretka
K> ale w tedy lepiej niech ci w sklepie zaloza kocowki
K> a karty sieciowe to zalezy jaki kabel kupisz
K> combo albo tylko naa skretke

 ok, musi być skrętka (w laptopie jesty wyjście rj).
 Co dalej mam zrobić?
 Jaką kupić kartę do desktopa?
 Gdzie (wawa, albo net) można dostać odpowiedni kabelek (nie chcę kupować HUBa, bo to nie ma
 sensu)??
 Z jaką prędkością to będzie działało?

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone