Re: Monitory - Trinitrony, Flatrony ?

Autor: RYGAR (NOSPAMrygar_at_rygar.net)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 17:48:16 MET

>Ciekawe, czy znajdzie się ktoś, kto po dłuższym używaniu trinitrona
>(sprawnego) przesiadłby się dobrowolnie na monitor delta... Ja
takiego
>osobnika nie znam. Może ktoś się zgłosi i zada kłam moim
spekulacjom?

Ja jestem taką osobą.
Próbowałem sie przekonać do trinitrona - szefostwo kupiło mi do pracy
(bez pytania :), i stary Yakumo poszedł w kąt.

Ale po kilku godzinach pracy oczy chciały mi wyjsc z orbit -
napierniczały tak bardzo ze az głowa bolala. Ten kineskop jest
przekontrastowany :/ Porównałem z pozostałymi G200 kupionymi do
firmy i wrażęnia podobne.

Mam to samo wrażenie co Bart - literki na jasnym tle rozmazuja się -
oczy podczas czytania próbują skorygować to rozmazanie.. po jakims
czasie daje to o sobie znac.

I nie powołuj się proszę na SGI i tym podobne... Bo ja tez znam wielu
grafików (sam też jestem grafikiem ) i wiele osób ma podobne do
mojego zdanie.

Te osoby tez mają do czynienia z róznymi monitorami i nie lubią
trinitronów.

POza tym to bez sensu - projektujesz strone / publikacje, ktora na
Twoim monitorze wyglada zajebiscie (super jaskrawe kolory, kontrast
nie z tej ziemi) , a u klienta rzenująco...

pozdrawiam
rygar