Re: DFI AK74 EC czy Abit KT7 Raid

Autor: Elektron (elektron_at_inetia.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 17:06:50 MET

> Co wybrac, jezeli chce do tego dodac m. in. Live!, modem PCI ?
> Co lepsze do krecenia durona, czy roznice w jakosci i problemowosci
> kontrolerow udma/100 sa znaczace ?

Oczywiście DFI: ja mam Abita kolega zaś kupił DFI Oczywiście tu i tam
wszystko działa bezproblemowo ale jest naprzykład następująca właściwość
kontrolera dodatkowego na Abicie- opuszczając to że komputer o wiele dłużej
się uruchamia podczas znajdowania dysków to jeszcze kontroler HPT nie jest
ACPI-kompatybilny nie można go uśpić ani hibernować a to już jest
dyskwalifikacja.