Re: KERNEL32 - blad

Autor: Danny.G (hum01_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:29:19 MET

"Robert Gosik" <robert_at_bwt.pl> wrote in message

> Dobrze piszesz ;)
> Klopot z instalacja Wingrozy, a glownie rozpakowaniem, pliku *.cab to na
75%
> procesor.
> Te pozostale 25% to pamiec ew plyta (rzadko) lub inne mniej czeste
usterki.

faktycznie procesor (INTEL PII 333 MHz) byl na poczatku ustawiony na 233MHz
pozniej ustawilem go na 333 - ale ten sam problem (sprawdze inne ustawienia)
chlodzenie raczej odpada - duzy radiator, wentylator dziala, procesor jest
chlodny
najdziwniejsze, ze dzialal bez zazutow ponad rok
(z tym, ze nie wiem na jakiej czestotliwosci byl ustawiony od poczatku)

dzieki
danny.g