Re: k. grafy z TV-Out

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:02:19 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> przymierzam się do kupna karty graf z wyjściem TV ( albo nawet z
> DualHead/TwinView)
>
> chodzi głównie że karty używam do grafiki ale też do filmów DivX
przymierzam
> się do zakupu monitora 17" i telewizora 25-28' (chociaż planowałem monitor
> 19' ale bez telewizora)
> dlatego szukam takze dobrej karty graficznej i do tego z wyjściem
>
> karta tak do 600zł
>
> - MATROX G400 16MB ???
nie testowałem

> - Ati Rage 2000 32MB ???
wygląda ciekawie, wersja z tvout to prawie pełnia szczęscia, poza tym dopala
DVD w 60%, tylko:
- do windows 2000 nie ma jeszcze pełnych sterowników, jeno beta
- w windows 2000 chodzi wolniej o połowę niż w win9x i me
- ogólna prędkość na poziomie riva tnt2

> - GeForce 2 MX ???
super speed, ale tvouty są kiepskie, tzn. znacznie gorsze niż w ati, brak
pełnego supportu tvout w sterownikach, jedyny ludzki programik to TVTool,
którego nowa wersja jest na dodatek shareware (a klucz TMG nie działa :-)

> chodzi też o jakość obrazu !!! ( 2D głównie , gry rzadziej )
matrox rulez

Ogólnie rzecz ujmując, to sam szukam porządnej karty z tvout do divx, gier,
dvd i.... takiej nie znalazłem :-)

> a.............. i może jeszcze poradzicie jakiś monitor 17' ( raczej
tańszy
> ale dobry ! ) do 1200-1300 zł !!!
dobry zaczyna się od 1400 (Nec FE700, LG 774FT,etc...)

---
Pozdrowienia
Vetch