monitorek 21"

Autor: Michał Wojciechowicz (michalwojciechowicz_at_neo.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 11:09:55 MET

Kupilem minitorek 21 Hitchi [CM2112], mam S3Virge dx 2MB [tak, wiem wiem,
juz zmieniam na lepsza min. 32 MB], ale monitorek nie bardzo chce mi
chodzic... jak mu ustawiam ostrosc, to ten znowu sie z powrotem przekreca na
mgle, a w niektorych rozdzielczosciach po prostu pada.... moze to byc wina
tej malej karty graf?? Z gory mowie ze np w 1600x1200 256 kol. chodzi w
1024x768 w 16bit tez.
Co do licha ?!
Aha i co najwazniejsze, moje pytanie brzmi : jak wyeliminowac efekt
smuzenia, czyli np. tekst mi sie rozmywa horyzontalnie [nie chodzi o
ostrosc]
pozdro i dzieki za podpowiedzi
M_at_jK