Re: Czy podkrecic Cel333 na PCChips M726?

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:52:12 MET

Artur 'Bzyk' Frydel napisał(a):

> On Thu, 14 Dec 2000 09:07:40 +0100, Bartosz Rafalski
> <bartek_at_finskog.com.pl> wrote:
>
> [...]
>
> A jak kolega ustawiał dokladnie zworki? Bo jeśli mnie pamięć nie myli,
> to w M726 jest mozliwość ustawienia zworki tylko w dwóch pozycjach,
> tj. 66 lub 100MHz...
>
> --
>
> Bzyk
>
> " Czyż ważne z kim się jada, byle kuchnia była dobra."
> Wolter.

jak juz napisałem ustawienia te NIE sa opisane w instrukcji
skoro masz 3 zworki i opisane 2 mozliwosci ustawien (66 i 100) to sam pomysl ile ci
zostaje jeszcze kombinacji
aha sprawdzałem to wiec działa co prawda płyty tej juz na szczescie nie posiadam
ale pamietam co nieco o niej (przykre wspomnienia)

Harpoon