HPT366 + dysk UDMA100 = problemy?

Autor: Marcin Swat (m.swat_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:59:56 MET

Witam wszystkich,

właśnie podłączyłem w miejsce dysku Seagate (UDMA66) nowy dysk IBM
Deskstar 75GXP (30 GB, 7200 RPM, UDMA100). Niestety przy starcie Windy,
po wejściu w tryb graficzny następuje zwis systemu. Konfiguracja działa
jedynie po podłączeniu do zwykłego portu EIDE.
Moja płyta to ABIT BE6 z kontrolerem HPT366. Mam podejrzenia, że
należałoby zablokować tryb UDMA 100 w dysku, lecz chętnie posłucham
sugestii z Waszej strony.

Z pozdrowieniami
Marcin