Re: HDD - instalacja

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:28:12 MET

Cześć,

Tomasz Sikora wrote:

> Czesc
> mam pytanie - czy HDD 7200 rpm.
> musi byc przykrecony do koszyka obudowy
> jak nakazuje instrukcja
> do zewnetrznych otworow dysku tj. 1 i 3 dziura
> a nie sasiadujacych.

Ja kiedyś eksploatowałem dysk przykręcony tylko na dwie śruby (plus
podkładki sprężyste, żeby od wibracji się nie odkręciły - tak na wszelki
wypadek). Wszystko było przez parę miesięcy OK. A więc jak przykręcisz na
4 śruby, nawet sąsiadujące, też będzie w porządku.

> Czy to jest prawda, bo jezeli nie
> - to po co produkuja HDD z tyloma otworami .

Żeby dopasować do różnych obudów, które mają różne rozstawy otworów
mocujących.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)