Re: Pomożecie ? No.

Autor: Tomek Kocoj (tomasz_kocoj_at_zelmer.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:26:31 MET

Użytkownik "GS" <sgreg_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
> Moze ktos pomoze. Zmodernizowałem kompa: wstawilem K6-2 350 (poprzednio K6
> 233) na shuttle 591, nowa pamiec 64 MB WTC PC 100 no i modem Zoltrix 33,6
> (ISA). Czesci dostalem od brata -sa pewne i sprawdzone (u niego przez rok
> chodzily bez probl.).
> Problem jest taki ze system (WIN 98 SE i nie SE tez) jest cholernie
> niestabilny - ciagle zwisy w losowych momentach (np. podczas pracy w
Word) -
> tylko hard reset dziala. Sprawdzilem chlodzenie procka - jest OK (dobry
> wentyl z niezlym radiatorem). System nie pokazuje zadnych konfliktow (mam
> jeszcze k.tv na pci, muzyczna na isie + virga na agp). Podczas instalacji
> win tez brak komunikatow o jakis usterkach. Dysk jest OK! System
> instalowalem kilka razy (po format c: dysku) i ciagle to samo.
> Żona już ma dość ! i mowi po coś ty do cholery ulepszał to gówno ?!
> Gdzie może być przyczyna ? Czy modem mógł tu coś namieszać ? A może jakiś
> [...]
Witaj
Ja tez probowalem zmodernizować sprzet z k62 233 na 350 lub wiecej.
Płyta jednak obsługiwała magistrale max 83 Mhz i sie nie dało
tzn było coś podobnego do twoich objawów tylko bardziej.
oczywiście pewny nie jestem ale jak zainstalowalem 333 (nominal) to chodzi
bezblednie
Pozdrowienia Tomek