Re: HD 7200 potrzebuja chlodzenia?

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 02:19:01 MET

Pio72 napisał(a):

> Witam.
> Kolega prosi mnie o porade w nast. sprawie:
> "Czy dyski twarde z 7200 powinny miec chlodzenie ? ( bo faktycznie
> strasznie sie nagrzewaja ) "
>
> Postanowilem zapytac sie Was
>
> Pozdr.
> Pio72

Z tym grzaniem to przesada.
U nas klimacik umiarkowany , a nie slyszlem o wersjach dyskow na kraje
"cieplejsze" lub do uzywania w czasie upalu "50 stopni w cieniu"
Wiec w naszych warunkach taki dysk z pewnoscia czuje sie dobrze i nic
procz spokoju (czytaj brak wstrzasow) mu nie trzeba. Jak chcesz mu
zywotnosc przedluzyc to wylacz oszczedzanie energi - czeste strat/stop
bardziej szkodzi.