Re: Gzanie sie karty...

Autor: Ciekawy (compus_at_asystent.tu.kielce.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 01:21:59 MET

przewaznie w kartach M64 taki wentylatorek jest zainstalowany
standartowo(sam mam taka karta) i nie tylko dlatego, zeby przeszkadzal
"macac", ale znacznie obniza temperature na chipsecie karty.
mysle ze pownienes sie postarac o taki nabytek do swojej karty, bo
faktycznie grzeje sie ja cholera.
Co prawda w czasie zimy jest moze to niekonieczne, gdyz poprzez zalozenie
wentylatorka jeden grzjenik w domu mniej:)))))))),ale........

Użytkownik hawlik <hawlik_at_pnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91bnl8$ctj$1_at_news.tpi.pl...