Re: Czyszczenie rejestru -jak ??

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 00:07:20 MET

Zrobilem tak mowisz ,ale nic nie pomoglo.

Ponowna instalka (najpierw odinstalowanie)AVP i program i tak sie odwoluje
do klucza ,ktory wstawilem za pierwszym razem przy instalowaniu programu 2
dni temu.

Jak wpisuje nowy klucz to program i tak sie odwoluje do starego

Użytkownik Rabin <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a394bfa$1_at_news.vogel.pl...