Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 22:54:59 MET

On Thu, 14 Dec 2000 17:40:27 +0100, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>: Bredzisz, Procomp to dziadostwo, obys si? nie musia? o tym na w?asnej
>: p?ycie przekona?.
>
>i pewnie sie nie przekonam - bo dziala poltora roq _bezproblemowo_.
>Pewnie dlatego, ze BX ;) A dziadostwem nie jest - po prostu - plyty
>Procompa sa slabo wyposarzone. A tak to sa calkiem mile :)

A ja dostałem od Procompa (ostatnio) nauczkę, sześć sztuk musiałem
oddać do Actiona ( wszystkie z jednakowymi objawami - nie bootowały
się), co ciekawsze, pracowały poprawnie po zamontowaniu karty
sieciowej (????), nowa partia jest już dobra. Na obronę Procompa mam
jedno - mają na swoim WWW dosyć aktualne biosy.