Re: Drukarka do domowego uzytku

Autor: Krzysztof P. Jasiutowicz (kpjas_at_promail.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 20:29:30 MET

On Wed, 13 Dec 2000 20:00:57 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:
>Hi,
Cześć,
>Ja bym polecał jednego z tańszych HP (np. 640) -- zbiorniki łatwo się
>napełnia, a do drukowania czarnych tekstów z kolorowymi elementami jest
>taka drukarka zupełnie wystarczająca.
A HP 640 jakiej pojemności ma zbiorniki i ile kosztuje około ?
>Jeden z moich znajomych ma jakiegoś w miarę nowego Canona (niestety modelu
>nie powiem). Ma on odrębne zbiorniki chyba do każdego koloru, ale malutkie
>i tak szybko zużywające się, że stwierdził, że tej drukarki spróbuje się
>pozbyć i wróci do Hewlett-Packarda, którego drukarek już kiedyś używał :))
Właśnie. Zastanowiło mnie że w ulotce pisze 160 str. w trybie HQ na 1
kartridżu.

dzięki
Pozdrowienia,
kpj.

--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D kpj_at_kki.net.pl      | Częstochowa via TPSA
http://www.republika.pl/kpjas/                    | Linux 2.2.15 && xfce 3.5.2