Na czym polega problem modemow Zoltrix

Autor: Krzysztof P. Jasiutowicz (kpjas_at_promail.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 20:29:30 MET

Witajcie

Na czym polega problem z Zoltrixami ?
Właśnie mam Zoltrixa zewnętrzny FM-VSP56e do tej pory spisywał się
znośnie. Nie nawiązywał połaczenia raz na 20-25 razy, zrywał mniej więcej
równie często.
Teraz od 2 dni mam problem że nawiązuje połaczenie ale po ok 3 minutach
totalna blokada - nic nie ciągnie i nie zrywa. Pingi nawet z nameserverem
nie mogą się połączyć. Jak rozłączę sytuacja się powtarza.

Czy ktoś to miał ? Coś kiedyś słyszałem o sklejających się stykach itp ??

dzięki
Pozdrowienia,
kpj.

--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D kpj_at_kki.net.pl      | Częstochowa via TPSA
http://www.republika.pl/kpjas/                    | Linux 2.2.15 && xfce 3.5.2