Mam 1800 zl na modernizacje cz II

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 19:48:55 MET

Pytalem wczoraj co kupic za 1800 zl (jaka plyta, procesor,grafika)....

Wszyscy doradzili mi durona 600,650 - dlaczego nie 700 (50zl roznicy w
cenie)

Proponowana plyta glowna MSI Pro2 - z tego co czytalem na stronach MSI to
nie ma ona UDMA 100 i zlacza ISA a ja mam zoltrixa i SB gold wiec potrzebuje
2xISA!!!(czy sa jakies plyty pod AMD ze zlaczem ISA???)

Jak wypadaja plyty abita w porownaniu z MSI ?(plyty MSI znalazlem tylko w
jednej firmie(KRAKOW) natomiast abitow jak mrowkow)

Czy roznica w jakosci obrazu na kartach ASUS V7100 i WINFASTGF2MX na
monitorze 15 cali jest wyrazna ?

Dodam ze moj obecny sprzet to SOYO 6BE BX, Celeron 300,128MB ram-100MHZ, STB
RIVA TNT 16MB. WIN98

Czy zakup procesora PIII700 za 1000zl i do tego Asusa7100 za 800zl nie
bedzie lepszym rozwiazaniem niz wymiana calej plyty i procesora na AMD ???
Moja plyta ma AGP2x czy wsadze do niej Asusa7100 AGP4x ???

Laik(Friend)