Re: nie moge ustawic DMA dla dysku IBM20 gb.

Autor: C97 (c97_at_nawigator.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 19:32:22 MET

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Xns900AAA157kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*C97*~- <da whatever>

> A to ciekawostka bo u kumpla na ax6bc z biosem 2.55 IBM DTLA 7200 rpm
> pomyka w DMA az milo :)

no tak.. tylko ja pisalem o dysku seagate 40.2 gb :) watek zszedl na inny
temat i to przez to to zamieszanie :)
jednak jaki by ten dysk nie byl - czy ibm, czy seagate to powinno dzialac
dma.

czy twoj kolega korzysta z jakis specjalnych driverow, jakies specjalne
ustawienia czy cos? jaka windoza?

--
C97 @ nawigator.pl