Re: Upgrade srednio starego komputera

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 08:38:15 MET

Użytkownik "alfisti" <alfisti_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam nast. komp. - AMD K6-2 333, Fic 503+, 128 MB PC100, HDD 8,4
U-DMA66_at_33.
> [...]
> rozwiazan nisko kapitalochlonnych, np:
> Zainstalowac Win98 i DX8? Pomoze to cos?
> Zmienic procek na K6-2 500 (to chyba najszybszy z tej serii)? Ma to wogole
> sens - czy roznica bedzie zauwazalna i czy w w/w przypadku predkosc procka
> odgrywa wogole role?
> Nie robic nic, bo to i tak nie pomoze bez gruntownej modernizacji?
>
> Karty zmieniac nie bede, plyty z procem tez nie.
>
> Przy okazji - czy DX8pl da sie zainstalowac na Win95? Bo mi krzyczy, ze
moj
> system jest niekompatybilny i sie wylacza...

Witam!
Masz za slaby procesor do Rivy
Moim zdaniem zamienic rive na voodu
Amd 500 k2 tez ci nic zabardzo nieda
mialem 450 a grafa benszi i tez czasami skakal obraz
I jeszcze jedno wyjscie kupic 450 k3 ale to chyba najtrudniej w sklepie sie
tego raczej nie kupi

--
Pozdrawiam
meka_at_polbox.com