Re: Jaka wolna nagrywarka z BURN Proof?

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 17:16:04 MET

hattab napisał(a) w wiadomości: <915vmh$fjg$1_at_flis.man.torun.pl>...

>więcej
>
>Za ta cene, mozesz kupic Teac W512EB. Co prawda nie-SCSI, ale jednak ;) -
ma
>wszystko co moze miec dobra nagrywajka.

Dziękuje za odpowiedzi.

Czy można tą nagrywarkę dostać w jakimś sklepie internetowym?
W moim mieście (Szczenin) niegdzie nie ma modeli z "B".

Pozdrawiam

  00000 Zezero
    00 zezero_at_go2.pl
   00
  00000 "My bez polityki nie potrafimy się nawet przeżegnać."