Back up

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 16:37:16 MET

Nie śmiejcie jeżeli pytanie jest wyjątkowo głupie, ale...
Mam sobie w domu komputerek, żadnej nagrywarki, żadnego Zipa, jeden HDD.
No i wyobraźmy sobie, że chciałbym na wszelki wypadek mieć jakieś
alternatywne kopie niektórych plików poza moim dyskiem. Nie mam jak
i nie mam gdzie ich przechować. Czy przypadkiem nie istnieją jakieś
sposoby, żeby przechować gdzieś to w sieci (najlepiej za darmo)?

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                  Jesteś skazany na Windows. Ale to dobrze,