Re: UWAGA właściciele ABITa SL6

Autor: Robert (waszczuk_at_matrix.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 16:07:44 MET

Mysle ze to raczej przypadek niz swiadome dzialanie z mojej strony. Po
prostu po wgraniu biosa komputer na starcie wywalil komunikat, nie chce
sklamac ale chyba cos o w stylu 'bios checksum error' i powiedzial zebym
wlozyl dyskietke startowa to moze zechce ze mna gadac. Zauwazylem natomiast
ze awdflash nie robil upgradu calego biosu pozowawiajc kilka blokow
zanzaczczonych jako non-updatable (czy jakos tak) i byc moze tam siedziala
resztka rozumu mojego biosu.
W celu wyeliminowania jakiejs pomylki procedure wgrania nowego biosu
powtarzalem kilkakrotnie z podobnym efektem. Raz nawet komputer odpalil sie
z nowym biosem (dlatego wiem o SoftMenu III) ale nie zachowywal sie zbyt
dobrze wiec nie pozostalo mi nic innego jak wrocic do starego biosu.

Robert