Program serwisowy do Epsona

Autor: Wojciech Równicki (wojtek_at_inkpol.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 16:13:48 MET

Podobno rozkalibrowala mi sie drukarka Epson Stylus Color Photo 700.
Tak powidzial mi gosc z serwisu. Objawem zlej pracy jest brak synchronizacji
tekstu przy powrocie glowicy. Efektem jest lekkie przesuniecie tekstu np. w
polowie liter.
Czy ktos w Was slyszal lub ma program do kalibracji tego ustrojstwa.
Moze chociaz nazwa.

p.s. Kalibracja w sterowniku jest niewystarczajaca.

--
Pozdrawiam,
Wojto                             mailto: matysek73_at_poczta.onet.pl