Re: leadtek geforce2mx+win98/ME =zwis systemu

Autor: Marek Sołek (somar_at_agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 15:42:27 MET

> jak w topicu
> przy starcie pada
> asd zglasza ze nie moze zainicjowac urzadzenia
> najciekawsze ze w win95 karta dziala bardzo dobrze
> mial ktos taki problem? (napewno to nie wina driverow)

Ja ostatnio mialem zwisy podczas dzialania benchmarka 3DMark2000 - albo
wyskakiwal nagle w srodku testu. Teraz przestalo to sie dziac (moze dlatego,
ze upgrade'owalem BIOS plyty glownej - nie wiem). Obecnie karte mam
podkrecona - procek na 190MHz, pamieci na 200MHz. Moze za jakis czas
sprobuje przy wyzszych czestotliwosciach.

Somar