Re: Jaka nagryware wybrac ??

Autor: Sebo (seboo_at_box43.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 11:20:02 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> A po co szybsze? Szybsze nagrywarki są dobre tylko dla piratów, a ci
> mogą sobie pozwolić na droższe napędy :)) Natomiast normalnemu
użytkownikowi
> powinno raczej zależeć na długiej pracy napędu -- co z tego, że płytki
zamiast
> 20 minut będą się nagrywać 12, skoro ryzykujesz, że forsę zainwestowaną w
> napęd możesz za 15 czy 18 miesięcy stracić?

Jak mi radzicie kupic Teaca to juz lepiej gdy zostawie sobie moja Matsushite
CDR x4x8 SCSI z wrzesnia 98 !! Jestem jej 3 wlascicielem, nagralem na niej
kolo 200 plyt i ani jednej nie spalilem !!! A nagrywam dosc duzo wiec x8 by
sie przydalo a cdrw potrzebuje do auta (jak mi sie skladanka z mp3 znudzi to
se nowa nagryweam) !!!!