Re: ME-tragedia ze sterownikami

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 09:53:57 MET

Babba napisał(a):

> przeciez nie pisze, ze wszystko, tylko ze nadzialem sie juz pare (3) razy.
>
> Dla odmiany tnt2 lepiej chodzi pod me niz 98.

to fakt ale ogólnie jest nieco wolniejszy
jednak u mnie karta TV dzwiękówka i siec działały bez problemu pomimo ze
zainstalowałem pod ME stery od WIN 98
moze miałem szczescie ? ne wiem w kazdym razie spejalnych problemów nie miałem
dopuku nie pogrzebałem głębiej w systemie :) ale to inna historia

Harpoon