---=== BIOS padaka SL6 ===---

Autor: Roger de Mach (machynia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 08:32:05 MET

Mam kompa na A-Bit'cie SL6 i zachciało mi się wczoraj wypalić nowy bios -
wypaliłem ale po restarcie komp już nie wstał.
Biosy wypalałem już naście razy, więc wiem jak to się robi a to stało mi się
pierwszy raz (zawsze musi być ten pierwszy raz, sic!).
Nie mam znajomków z SL6 ale mam z KT7 pod AMD (albo jakoś tak).
Pytanie - czy mogę wypalić swoją kostkę w innym modelu ?
Czy każda płyta robi za wypalarkę, czy tylko konkretny model ?

p.s.
Oczywistym jest postępowanie:
1. odpalam dobrą płytę.
2. wyciągam jej bios w czasie pracy
3. wkładam walnięty
4. wypalam
5. wracam do pierwotnych ustawień sprzętowych

--
Roger de Mach
machynia_at_poczta.onet.pl